Hello, old friend!

Nu gör jag ett sådant där spontant inlägg igen. Det här med bloggning är nog inget för mig, ändå envisas jag med att försöka!

Vad händer i mitt liv då? Tjae.. skolan är up and running igen, full fart där! Hästeriet har varit lite slow senaste tiden då jag haft fullt upp och hästen inte heller varit i den bästa formen. Snart är vi dock på fötter igen :) Har faktiskt lite på G på den fronten, men avvaktar med mera info tills allt är set in stone ;)

Förutom skolan och hästarna så blir det inte mycket mera roligt. Lite umgänge med vännerna kläms så klart in, men ibland önskar man att man hade mer tid, och framför allt ork, till mer av den varan. Misströsta inte! Bara 4 år kvar av studier. Som blir mer och mer avancerade för varje termin... Nörden i mig älskar skolan och älskar ju mer vi går in på djupet, men min trötta kropp och själ säger ständigt emot.

Tills mitt nästa inlägg (någon gång i den avlägsna framtiden...), ha det gott och var lyckliga! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0