Träning

Nu är det dags för mig att ta mig i kragen och komma igång med träning PÅ RIKTIGT! Jag har köpt en pilatesboll som jag ska göra övningar på som är nyttiga främst för mig ridning. Sedan blir det ut o jogga jogga jogga. Det är sjukt tråkigt tycker jag, men det är gratis och det känns som ett nyttigt alternativ. Bor ju faktiskt mitt på spåret, så jag har ju ingen anledning att undvika det....

Någon som har bra tips på övningar med pilatesboll? Är ute efter att stärka bålen.

I övrigt rullar livet på i sin vanliga takt. Mamma är hemma över helgen. Pappa, Hanna & barnen ska på Finlandskryssning idag till imorgon så jag och Filip har huset för oss själva - nice! :)

På hästfronten är det allvar nu! Haha nej inte rikigt, men jag & Teitur ska tävla den 25e så vi är väldigt inriktade på det just nu. Jag blir nervös varje gång jag tänker på det!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0